لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

niniyemamanlena

ورودبه17هفتگی

1390/12/11 12:58
نویسنده : mamanlena
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم (وای چه حسه خوبیه وقتی میگی دخترم)دیروز وارد١٧هفته شدی ولی وقت نشد که بیام بنویسم ببخشید گلم.عزیز مادر دیروز داشتم ناهار می خوردم (ماکارونی)که اولین تکونت رو حس کردم سمت چپم مثل نبض ولی قوی تر زد وای جانمی بابات گفت فکر کنم ماکارونی قویه و دخترم تکون خورده شیطون مامانی خیلی خوشحالم کردی نصفه شب بود که بیدار شدم ودوباره تکونت رو حس کردم اخه دخملی تو اون موقع باید خواب باشی داشتی چکار میکردی مامانی فکر کنم بی خواب شده بودیهاچشمک.دخملی دیگه لباسام برام تنگ شده تو خیابون در به در دنبال لباس گشاد میگشتم که همشون خیلی بد بودن و به سلیقه من نمی خوردن دیگه همه مامانت رو بایه تیپه جدید میبینن که اصلا با میل خودم نیست ولی مهم نیست چون من دارم با خودم یه دخمل خوب رو حمل میکنم و دیگه تیپ مهم نیست ان شالله وقتی به دنیا اومدی دوباره عوض میشم البته زیاد مطمئن نیستمخیال باطل.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ستایش
14 اسفند 90 14:09
وای لنای عزیزم قدر این روزا رو بدون خیلی قشنگه


مرسی اره واقعا خیلی قشنگه اصلا فکرشم نمی کردم زندگیم اینقدر با اومدنش تغییر کنه
سارا
16 اسفند 90 11:28
سلام لناجون حالتون خوبه؟حاله نی نیه ماهتون چطوره ایشالله که خوب باشه عزیزم بخدا اینقدر ناراحت شدم وقتی دیدم نظرهای منو حذف کردی!!


مرسی فدات شم خداروشکر خوبه .ببخشید خودت خواسته بودی
مامان موش موشک
16 اسفند 90 20:06
سلام مامان لتا، ممنون که به ما سر زدی خیلی خوشحال شدم که دیدم نی نی یک تفر دیگه هم دقیقا هم سن نی نی منه،نی نی من هنوز معلوم نیست چیه ولی دکتر گفته به احتمال زیاد دختره،چقدر زیبا که تکوناشو حس کردی من هنوز این حس رو تجربه نکردم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد