لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

niniyemamanlena

ورود دخملی به18هفته

1390/12/18 9:46
نویسنده : mamanlena
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی مامان که به گفته نی نی سایت الان اندازه یه سیب زمینی بزرگ هستی  وای یعنی اینقدر بزرگ شدی مامانی جیگرم تقریبا ٢روز یکبار حرکاتت رو حس میکنم ولی باید خیلی توجه کنم اخه هنوز حرکاتت ریزن دخملی وقتی می خوابم یا دارم استراحت میکنم این حرکاتو حس میکنم .

راستی بلااخره رفتم ازمایشو دادم حالا باید ١٠روز برای جوابش صبر کنم خداکنه به عید نخوره چون دکترم گفت قبل از عید برام بیار .خوب دخملی مامان خیلی کار داره باید بره اخه سرم خیلی شلوغه اخر ساله دیگه ولی حواسم هست که به تو فشار نیاد تا پست بعدی بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نانازيا
17 اسفند 90 12:18
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اينترنتي بچه ها www.nanazia.ir
سارا
17 اسفند 90 17:53
سلام بر لناخانم عزیزو نی نیه نازش عزیزم الحمدالله دخمل خوشملتون روزبه روز داره بزرگ میشه دیگه برا خودش خانمی شده ها عزیزم ورود به 18ماهگیت مبارک


سلام عزیزم اره حسابی واسه خودش تو دل مامانی شنا میکنه .ممنون از این همه لطفت
الهه مامان رادین
19 اسفند 90 18:43
سلام. ورود به 18 هفتگیتون مبارککک... ایشالا این 22 هفته باقی مونده رو هم به سلامتی طی کنین... ایشالا به زودی ضربه های محکم محکممیزنه دخممل نازمون
ستایش
21 اسفند 90 13:36
سلام عزیزم خوبی خوش می گذره حسابی سرت شلوغه ها . مواظب خودت نی نی و البته بابای نی نی باش . بوس بوس
سارا
21 اسفند 90 22:16
سلام بر لناخانمم خوبی خانمی؟ نی نیه ماهمون چطوره؟بابا تو را خدا سعی کن زودزود بروز کنی میام سر میزنم وقتی مینینم خبری نیست دلتنگ میشم بخدا!!


سلام عزیزم به خدا وقت سرخواروندن ندارم سرم خیلی شلوغه خودمم دلم میخواد ولی واقعا وقت نیست .دخملم خوبه خداروشکر حرکاته ریزی داره که حس میکنم تا چندروز دیگه میرم مسافرت و نمی دونم که به نت دسترسی دارم یانه ولی فکر کنم بیافته بعداز عید .پیش پیش سال نو رو بهت تبریک میگم و ازت ممنونم بابت این همه محبتی که به من و دخملی داری.
دوست دارم بای
سارا
23 اسفند 90 0:47
فدات شم همون که از احوال نی نی خانمی و شما دوست عزیزم خبردار شدم خیالم راحت شد عزیزم مسافرت خوش بگذره ایشالله.ولی تو را خدا مواظب خودتون باشین سفر خوشی را براتون ارزومندم در ضمن هرکاری میکنم وظیفمه چون دوستتون دارم عزیزدلم بای
سارا
23 اسفند 90 0:50
عزیزم منم عیدو به شما و نی نی خوشگله و خانواده محترمتون تبریک میگم ایشالله ساله خوبی براتون باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد