لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

niniyemamanlena

ثانیه شماری تا ملاقات

1390/12/7 9:44
نویسنده : mamanlena
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم نمی دونم چرا این دفعه انقدر دلم برات تنگ شده مردم تا بشه ٨اسفند که برم سونو یا به زبان ساده تر اتلیه اقای دکترچشمکالبته ١روز دیگه مونده تا ملاقات فکر کنم دیگه مطمئن بگه که دخملی یا پسمل

خداروشکر تونستم فردا رو مرخصی بگیرم چون ٣تا دکتر باید برم و دیگه نمیشه برم سرکار .راستی از پس فردا می خوام خونه تکانیرا اغاز کنم ولی شما نگران نباشا به شما فشار نمیارم باباییت و دوستش قراره حسابی کمکم کنن تو برا خودت بازی کنمنم مدام از کار در میرم و میام به شما یه تقویتی میدم بخوری که انرژی بگیری پس به شما بد نمی گذره خوشمل من.خوب دیگه مامان تا فردا که بیام ببینمت بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثمین
7 اسفند 90 10:13
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد