لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

niniyemamanlena

ورودبه 16هفتگی

1390/12/3 10:24
نویسنده : mamanlena
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نیه 16هفته ای

اهای مردم نی نیه من یه عالمه سن داره ماشاالله چشم نخوره ان شالله دیشب به خاطر اینکه نی نیم خیلی خوبه و مامانش رو اصلا اذیت نمی کنه و حرف گوش کنه یه اش دبش درست کردم و3تایی زدیم تو رگ ولی عزیزم اینقدر خسته شدم که خدا میدونه چون 2مدل غذا درست کردم و کار خونه هم بود ولی خودمونیما تو هم خوب بهانه ای واسه شکمو بودن شدی ها و به تمام حوسام میرسم و همش تو رو بهونه میکنمخلاصه با بابات یه جشن 3نفره اش خورون گرفتیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رضا جونی
3 اسفند 90 10:59
(✿◠‿◠) سلام سلام فردا تولدمه، توی وبلاگم تولد گرفتم؛ خیلی خیلی خوشحال میشم تشریف بیارید، تا شما نیاین من شمعا رو فوت نمی کنم http://rezajoon.niniweblog.com/ _______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__
سارا
3 اسفند 90 13:44
سلام خانومی خوبی؟16هفته گی نی نیتم مبارک خوشحالم که شادی موفق باشی


مرسی .ممنون سارا جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد