لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

niniyemamanlena

تولد مامان لنا

1390/12/2 8:38
نویسنده : mamanlena
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم دیروز تولد مامانت بود یعنی ١اسفند اینو میگم که همیشه یادت بمونه ها....باباتم حسابی منو غافلگیر کرد با کادو ای که برام خرید بود اخه خیلی وقت بود یه عطرو دلم می خواست که بابات دیروز اونو گرفته بود خیلی خوشحالم کرد ولی امسال یه فرقی با سالهای پیش داشت اونم این بود که خدا توروبه ماداده و ما دیگه تنها نیستیم و ان شا الله ساله دیگه تولدم رو ٣تایی باهم جشن میگیریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سارا
2 اسفند 90 9:50
لناجون تولدت مبارک انشالله ساله دیگه با نی نی نازت@}
مرسی گلم تو خیلی لطف داری برای تو هم دعا می کنم از صمیم قلبم.
مامان مانی جون
2 اسفند 90 13:30
تولدت مبارک راستی دندونای مانی جون هنوز اونقدی نیست که تو عکس دیده شه
زهرا
2 اسفند 90 15:40
تولدت مبارک عزیزم


مرسی خانومی.میشه اسم وبلاگت رو بزاری؟
علي
2 اسفند 90 17:26
سلام اول كه تبريك به خاطر تولدت دوم اينكه تبريك به خاطر وبلاگت. چرا نگفته بودي زن داداشي؟ خيلي خوشحال شدم كه وبلاگتو ديدم .


مرسی فدات شم .حالا دیگه همش از احوال خودم و نی نیم با خبر میشی
فرزانه
2 اسفند 90 23:10
سلام عزیزم
توادت مبااااااااااااااااااااااارک
ان شاالله نی نیت صحیح و سالم دنیا بیاد و تولدای قشنگ توی زندگیتون زیاد باشه.
من لینکت کردم.تو هم اگه دوست داشتی منو بلینک.که تند تند بهم سر بزنیم.


سلام مرسی از لطفت . من ادرسه وبلاگت رو ندارم که لینکت کنم؟
زهرا
6 اسفند 90 10:41
لنا جون عزیزم.من فعلا وبلاگ ندارم ایشالاه با علی یکی درست میکنیم.بذار ماهم نی نی دار بشیم بعد


سلام زهرا جان نمی دونستم تویی خوبی عزیزم مرسی از لطفت که به وبلاگ نی نیمون سرمیزنی عروس خانوم. به امید خدا عزیزم بوس
ماندني
9 اسفند 90 13:53
سلام خاله اول كه تولدت حسابي مبارك باشه و صد ساله بشي ايشاا... دوم اينكه 16 هفتگي ني ني هم مبارك باشه براي من هم دعا كن زود بيام توي دل مامانم
راستي خاله جون مرسي كه اومدي به وبلاگ من !


مرسی گلم .حتما دعا میکنم عزیزم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد