لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

niniyemamanlena

نصیحت مادرانه

1390/11/30 12:44
نویسنده : mamanlena
287 بازدید
اشتراک گذاری

هرروز که از خواب پا میشم خدارو واسه اینکه تو رو بهم داده شکر میکنم وهرروز با لبخند به دلم نگاه میکنم و سلام به تو میدم بهت محبت میکنم چون میدونم متوجه میشی ازت می خوام که بچه خوبی باشی و درس بخونی مومن بشی به پدر مادرت احترام بزاری دروغ نگی چون من خیلی برام مهمه که راستگو باشی و کلی نصیحت دیگه ولی اخرش کلی قول میدم که چیزهای خوب برات میگرم کلی هم لوست میکنم که از نصیحت هام خسته نشی منم قول میدم که مامان خوبی باشم و همیشه مواظبت باشم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کیان
30 بهمن 90 13:18
حس قشنگی داری.ان شاالله نی نیت صحیح و سالم بیاد بغلت.
ستایش
30 بهمن 90 13:49
سلام عزیزم . ایشالله که نی نی خیلی خوبی برات باشه . راستی عکس های ستایشو ببین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد