لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

niniyemamanlena

ورود به15هفتگی

1390/11/26 10:48
نویسنده : mamanlena
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نیه خودم که هفته سختی رو پشت سر گذاشتی حسابی خستت کردم ببخشید مامانی این هفته بابابزرگ بابایی فوت کرد و منم مجبور بودم تو مراسم شرکت کنم ولی حسابی روحیم خراب شد خیلی برای تو میترسیدم همش به بابات میگفتم بچم الان تو این جیغ ودادا ترسیده ولی همش برات دعا می خوندم که اروم بگیری جان مادر ولی در عوض دیشب بردمت بیرون و دوتایی باهم حسابی تو بازار گشتیم وخرید کردیم برات چیزهای خوشمزه خریدم خوردی بعدشم که بابایی اومد دنبالمون بردمون یه دل و جگر حسابی داد خوردیم ولی شب حسابی خسته بودم مثله هر شب برات قران گذاشتم وخوابیدم.

خلاصه ١هفته پرکار گذشت و نی نیم ١هفته بزرگتر شد و وارد هفته ١٥ شد از خدا میخوام که همه نی نی ها تو دل ماماناشون سالم باشن و به سلامت به دنیا بیان

                                                                                   الهی امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
26 بهمن 90 15:02
سلام خانومی امیدوارم حال نی نیت حسابی خوب باشه من براش دعا میکنم راستی شرمنده من هنوز نی نی ندارم انشالله اگه نی نی دار شدم حتما براش وبلاگ درست میکنم موفق باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد