لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

niniyemamanlena

احساس خوب

1390/10/20 10:40
نویسنده : mamanlena
209 بازدید
اشتراک گذاری

امروز احساس خیلی خوبی دارم حالت تهوع هام انگار داره از بین میره اگه اینجوری باشه که خیلی خوش شانسم که اینقدر زود خوب شدم الان ٢روزه که غذام رو بهتر می خورم .دیگه واقعا بی تابم برای شنیدن صدای قلب کوچولوت یه کم هم کنجکاوم برای تعیین جنسیت که خدا میدونه برام هیچ فرقی نداره (قسم میخورم)فقط می خوام که سالم باشی اگه دختر باشی که وای همدم مادر میشی و لوس بابایی اگه پسر بشی که رفیق بابا وهمه چیز مامان وشیطون که خیلی دوست دارم ماشین بازیتو ببینم و اینکه مثل بابات عاشق فوتبال بشی که زیاد به نفع من نیست چون دیگه ٢تایی تون رو نمی بینم چشمکخلاصه هر چی که باشی عاشقتم و دوست دارم و خدارو به بزرگواری و رحمتش و عظمتش قسم میدم که سالم باشی .امروز فکر میکنم اینقدر که حاله من خوبه به تو هم سرایت کرده امیدوارم که اینجوری باشی زردالوی مامان (به قول باباپرویز)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ستایش
21 دی 90 9:38
سلام مامان لنا
بهت بازم تبریک می گم و امیدوارم خیلی زود خوب بشی . من اون سایتو زفتم و یه وبلاگ جدید درست کردم ولی هنوز نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم .


مرسی عزیزم.منظورت چیه که نتونستی ارتباط برقرار کنی؟
ستایش
21 دی 90 13:30
سلام لنا جون
یعنی این که من به اون قبلی عادت کردم
میشه اون یکی وبلاگ رو هم لینک کنی

باشه عزیزم
مامان مانی جون
22 دی 90 17:30
سلام ممنونم بابت لطفی که به ما داشتی الهی نی نیت سالم به دنیا بیاد و شادترتون کنه دکترم خانم دکتر محجوب جلالی بودن و تو بیمارستان باهنر زایمان کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد