لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

niniyemamanlena

درد دل مادر با نی نی

1390/10/5 9:32
نویسنده : mamanlena
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی مامان فدات شم الهی عزیزم حالشو داری مامان یکم برات درد دل کنه؟  ...مامان چند روزه که اصلا حالم خوب نیست حالت تهوع داره دیونم میکنه همش خستم و خوابم میاد هیچ غذایی نمی خورم از یه طرف بااین حالم باید بیام سرکار ازطرفه دیگه نگرانه توام که مبادا با غذا نخوردن من برات مشکل پیش بیاد ....خدایا کمکم کن بتونم یه چیزی بخورم بخاطر خودم نه بخاطر بچم .مامان البته  نگران نباش من خوشحالم ازاین حالم چون شنیدم این حال نشونه اینه که تو سالمی واگر این باشه حاظرم هرسختی رو برای تو بکشم .جان مادر عمر مادر بابات خیلی هوامو داره نه که بگم الان که تو هستی همیشه این جوری بوده ولی الان دیگه بیشتر جانم توروخدا هروقت بزرگ شدی قدر باباییت رو بدون اون خیلی مارو دوست داره ماهم اونو دوست داریمماچ من وباباتم تورودوست داریم .خدایا دعا میکنم که سه نفری درکنار هم خوشبخت بشیم نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
6 دی 90 18:57
سلام عزیزم
خوشحالم که پیدات کردم چون دقیقا سن بارداریمون یکیه
من اصلا تهوع ندارم اتفاقا از بعد بارداری خیلی زودتر از قبل از خواب بلند میشم ولی نفخ دارم نمیدونم چرا !
میگم تو سونوگرافی رفتی ؟ من 6 روز دیگه وقت دارم .
ویارم ندارم و اشتهام کمه میدونم که مثلا شام یا صبحانه نخورم برای کوچولوم بد میشه به خاطر همین به زور میخورم
دوست دارم بیشتر باهم در ارتباط باشیم و از هم و حال و احساس هم بدونیم
برات بهترینها رو آرزو میکنم

سلام ساراجون من تو هفته 6سونو دادم که گفت همه چیزخوبه ولی چون یه چیزی توش معلوم نبود گفت 2هفته دیگه برم دوباره یعنی هفته 8.اگه موافقی هفته 8باهم بریم تا صدای قلب نی نی هامون رو هم بشنویم.راستی شما تو چه شهری هستین؟
افسانه عسلی
7 دی 90 13:39
مبارکت باشه خانمی انشالا بسلامت فارغ بشی خوشحال میشم به دوقلوهام سر یزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد