لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

niniyemamanlena

نی نی ما از غذا بدش میاد

1390/10/3 8:44
نویسنده : mamanlena
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و١٠٠تاسلام به نی نیه خودم عزیز مامان که چندروزه داری اطلاع میدی که من از فلان غذا بدم میاد من الان حوصله غذای سنگین ندارم اینقدر به من غذای چرب ندین من دلم ترشی می خواد من دلم شوری می خواد .ما بزرگاهم که دوباره هی تلاش می کنیم بهش غذا بدیم اونم گلاب بروتون می کنه .دیشب بعداز ضعف شدید باباییت برام یه اش خرید خوردم خییلی خوب بود بعد احساس کردم اشتهام باز شده وبابایی برام کباب خریدفکر کردم الان زیاد می خورم ولی مامان بازم گفتی من از این غذاها بدم میاد دفعه اخرتون باشه ها..

دیشب برام نی نیم ٢دست لباس نوزادی خریدم یکیش سرهمی بود که بابات داشت دیونه میشد براش یکیش هم شرت عینکی ورکابی بود  خلاصه بابات با این سرهمی کلی بازی کرد بعد خوابید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد