لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

niniyemamanlena

دومین پست سال 91

1391/1/17 10:03
نویسنده : mamanlena
298 بازدید
اشتراک گذاری

خلاصه مسافرت ما خیلی خوب بود و خوش گذشت و به سلامتی برگشتیم خونه حالا جدا از اینکه خیلی هم خسته شدم ولی فکر کنم این اخرین سفر من وباباییت تنها بود به خاطر همین برامون خیلی خاطره انگیز میشه .منم که بعداز تعطیلات کارمو شروع کردم و نمی دونم که قراره تا کی بیام سرکار ولی امیدوارم هرچی زودتر برم مرخصی چون خیلی نگران دخملی هستم و میخوام استراحت داشته باشم که دخملم به موقع بیاد دیروز رفتم تو٢٣هفته وای خدا جونم چه قدر داره زود میگذره از یه طرف دوست دارم زود بگذره که تو بیای پیشم ازیه طرف دوست دارم قدر این روزها رو که تو دلمی تو وجودمی رو بدونم چون می دونم دیگه هیچ وقت اینقدر به من نزدیک نیستی از خدا می خوام که به موقع وسالم بیای که این ارزوی همه مامانا وباباها برای نی نیه تو راهیشونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
17 فروردین 91 13:31
سلام لناجونم بعضی موقعها میگم خوش بحالت برا منم دعا کن


سلام سارا جان سال نو مبارک ممنونم که مرتب سر میزنی به وبلاگ دخترم ان شاالله برای خودت توکلت به خدا باشه عزیزم
الهه مامان رادین
21 فروردین 91 12:12
سلام سال نو شما و دختر گلتون مبارک
ایشالا به سلامتی بیاد و همرو دیوونه خودش کنه و حسابی دلبری کنه....

سلام سال نو شما هم مبارک عزیزم ممنون دعاکنین که به سلامتی بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد