لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

niniyemamanlena

اولین پست سال 91

1391/1/15 10:17
نویسنده : mamanlena
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم و یه سلام نو به دخترم به پاره تنم سال نو مبارک امید به خدا که سال ٩١برای من و همسرم بهترین سال زندگیمون باشه (به خاطر ورود دخترم میگم)امسال خیلی خوب شروع شد و پربرکت امیدوارم که تا اخر همینجوری باشه اول سال که باعروسی شروع بشه فکر کنم پایان خوبی داشته باشه .خوب مامانی تو اولین مسافرتت رو بامن وبابایی اومدی و من وتو برای اولین بار به خرم اباد رفتیم و حسابی خوش گذروندیم توهم که تو عروسی تو دل مامانی برا خودت میرقصیدی ها ای دخمل بلازبانبعداز خرم اباد هم که رفتیم اصفهان پیش مامان بزرگت که اونم حسابی لوست کردویه گردش حسابی بابایی مارو داد دستش درد نکنه که اینقدر خوش مسافرته چیه بهت برخورد بابا تو هم خوش مسافرتی که مامانیت رو اذیت نکردی جیگلم.

دخترم من نتونستم وبلاگت رو به روز نگه دارم به خاطر همین الان مینویسم که تو تو22هفته هستیو فردا وارد 23هفته میشی راستی 5ماهمم تمام شده و وارد6ماه میشم به امید این که دخترم سالم باشه

ادامه دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانه جون
15 فروردین 91 10:39
به سلامتی ماه های باقی مونده رو تموم کنی و دختر نازت رو در آغوشت بگیری.... روزهای خیلی قشنگیه دوران بارداری.... انتظار، نگرانی، ذوق درونی،...
سارا
16 فروردین 91 23:51
سلام عزیزم خوبی چه خبر سال نوتونم مبارک حال دخملی چطوره خوبه ایشالله؟سفرخوش گذشت بابا دلمون براتون حسابی تنگیده بودخوشحالم که سالم برگشتین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد