لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

niniyemamanlena

ورود به14هفتگی

1390/11/19 9:08
نویسنده : mamanlena
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نیه گلم خوب هستی ؟ان شاالله که خوبی ..بزرگ شدی تو دل مامانی دل مامانی رو اوردی جلو بلا خوب بلااخره وارد١٤هفتگی شدی ولی بیصبرانه منتظر اینم که تکونات رو حس کنم .

مامانی کم کم داره بوی عید میاد اخه خیابونا خیلی شلوغن مردم از الان دارن میرن دنبال خریداشون البته ناگفته نماند من و باباتم تقریبا شروع کردیم گرچه که من زیاد نمیتونم لباس بخرم چون روز به روز دلم میاد جلو....چند روزیه حالم زیاد خوب نیست ٢روزی که سرما خوردم بعدشم تا الان همش گلو درد و بدن درد دارم ولی مامانی همه اینهارو برای گلم تحمل میکنم هروقتم خوب شدم میرم واکسن میزنم که دیگه سرما نخورم تا نی نیم براش مشکل پیش نیاد .دیگه مزاحمت نمیشم برو اروم بخواب گرچه من که میام سرکار توهم با من بیدار میشیچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نانازیا
19 بهمن 90 12:28
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
ستایش
19 بهمن 90 12:42
آخی عزیزم مواظب خودتو و نی نی باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد