لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

niniyemamanlena

ملاقات پدر با نی نی

1390/11/13 9:05
نویسنده : mamanlena
254 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی سلام دخملم سلام دیروز بابا برای اولین بار نی نی خوشگلش رو دید کلی هم ذوق کرد اخه خیلی بزرگ شده بودی انگشت های پاهات رو دیدیم دست های قشنگت رو دیدیم بعد به دکتر گفتم میشه فهمید جنسیتش رو ؟دکتر گفت 1لحظه صبر کن...بعد گفت اینی که من میبینم دختره ولی مطمئن نیستم چون هنوز سن حاملگی کمه 3هفته دیگه 100%میشه گفت که چیه ولی من اینقدر ذوق داشتم که تورو اینجوری واضح میدیدم اصلا برام مهم نبود که دخملی یا پسمل اخه دکتر گفت سالمه و قلب کوچولوتم داشت زیبا میزد خیلی خوشحال بودم .بعد جواب سونو رو بردم برای دکتر خودم ومنشیش داد بهش و بعد چند دقیقه برام اورد و گفت همه چیز خوبه خدارو شکر منم با خوشحالی زیاد رفتم به بابات گفتم چه لحظه زیبایی بود بارون خیلی تندی میومد هوا عالی بود ما هم خندون که نی نی مون سالمه و من 3ماهه اول رو به سلامتی گذروندم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدرضا
13 بهمن 90 10:09
سلام . خیلی خوشحالم که سه ماه اولت تمووم شد . ایشالله استرس هات کمتر میشه .
ستایش
14 بهمن 90 19:08
سلام مامان لنا خیلی خوشحالم که نی نی نازت سالمه و یه دختر کوچولو نانازه . حالا اسمش چیه ؟ راستی دیگه پرستار نمی گیرم
مامان پارسا
15 بهمن 90 13:48
سلام لنا کوچولو امیدوارم سالم بدنیا بیایی که آرزوی هر پدر و مادری سلامتی و تندرستی فرزندشونه. حالا قبل از اینکه دنیا بیایی یواشکی به مامانی بگو بی زحمت لطف کنن و اسم شهرتون رو به ما بگن آخه اسم دوستای پارسا رو با شهرشون ثبت می کنیم.مرسی-
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد