لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

niniyemamanlena

اولین کادو بابایی برای نی نی

1390/9/27 10:03
نویسنده : mamanlena
1,568 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مادر جان خوبی فدات شم دورت بگرده مامان چندروزه سرنزدم به نی نیم .وای مامان جات خالی دیشب من و بابایی رفتیم بیرون که یه خورده خرید کنیم که یه هویی  یه مغازه سیسمونی دیدم وای کلی دلم برات تنگ شد به بابات گفتم دلم می خواد واسه نی نیمون یه چیزی بخرم اونم از خدا خواسته گفت باشه ولی هرچی نگاه کردم چیزهای قشنگی نداشت بعد اومدیم بیرون یه هو بابایی گفت می خوای بریم اون سیسمونی که قبلا رفته بودیم (اخه بابات ازقبل چشمش دنبال یه لباسی بود که گاوی بود خیلی خوشکل بود)اون لباس گاویرو بخریم منم ازخداخواسته گفتم بریم .اونجا خیلی چیزهای قشنگی بود مامان نمیدونی یه لباس هایی بود داشتم دیونه میشدم یه دست بلوز وشلوار برات خریدیم فعلا چون هنوز نمیدونم پسری یادخترفدات شم .شبش بابات بلوزت رو گذاشت زیره سرش منم شلوارت رو بعد با اون لباس قشنگت خوابیدیم .

مامان من و بابایی نیومده داریم برات دیونه میشیم نمی دونم وقتی بیای برات چه کار میکنیم امیدوارم که دراینده برامون فرزند خوب وصالحی بشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرنیا خانوم
28 آذر 90 13:03
مبارکه عزیزم قدم و رسیده مبارک انشالله به زودی بتونی اونو توی اغوش بگیری و لمس کنی که مادر بودن چه حسی داره خانوم طلا .به ما هم افتخار بدین سر بزنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد