لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

niniyemamanlena

تغییرات لوا

1391/10/28 17:52
نویسنده : mamanlena
460 بازدید
اشتراک گذاری

لوا این چند وقته بعد از گذشتن از ماجرای تلاش برای نشستن الان سعی داره وایسته و تقریبا این کارو با موفقیت انجام داده البته باکمک مامانی

لوا روروئکش رو دوست داره و عقب عقب میره و خوشش میاد مامانی تو بازی رو خیلی دوست داری و من نصف وقتم رو میزارم برای بازی باتو این کار به منم خیلی ارامش میده و باعث میشه روحیم عوض بشه .

وقتی صداهای مختلف در میاری وسطش کلمه هایی درست میشه مثل(ابه.اقه)من و بابات هم کلی ذوق میکنیم اخه خیلی صدات خوبه و منتظر اون وقتی هستم که بگی مامان وبابا .

لوا در سن ٥ماهگی به ترتیب شروع به خوردن فرنی سرلاک سوپ اب سیب نبات ونعناواب غذاها کرد

گل مامان ممنونم به خاظربودنت در کنار من وبه خاطر حس مادرانه ای که به من بخشیدی به خاطرروح لطیف و پاکت چرا که من به تمام زیبایها و حس های قشنگ مادرانه رسیدم از وجود توست که معنای واقعی اشک لبخندوانتطاررا فهمیدم تو ولبخندت بهترین لحظات را به من هدیه میکنی وباگریه ات مرا طلب می کنی ومن تمام وجودم را نثارتو می کنم لحظه ای که در وجودم به تکاپو افتادی من نیمه گمشده ام را در وجود خودم پیداکردم لحظه هایی که معنی ان رافقط من وتو میدانیم لحظه ای که تو رابرای اولین باردراغوشم دادن و من درلحظه های خستگی واسترس یک هدیه پاک الهی را دراغوشم لمس کردم یاداوری خاطرات ان لحظه های ناب چه زیباست دخترم

دوستت دارم فرشته من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا
2 بهمن 91 10:15
زهرا
14 بهمن 91 9:49
قربون دختر خوشگل خاله برم



mersi khale jon
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد