لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

niniyemamanlena

خبرخوشایند

1391/1/26 11:11
نویسنده : mamanlena
446 بازدید
اشتراک گذاری

من قرار بود که تا اخر خرداد برم سر کار و ماه اخرم رو دکتر برام مرخصی بنویسه تا مرخصی زایمان بهم تعلق بگیره ولی از اونجا که من کارم با کامپیوتره و مدام سردرد دارم توان اینکه ٢ماه دیگه برم سرکار رو ندارم برای همین بادکترم صحبت کردم که برام از الان مرخصی بنویسه که اونم گفت بیمه قبول نمیکنه وگرنه برات مینوشتم خلاصه دیگه من باکمال ناراحتی بی خیال شدم ولی یهو به سرم زد که به صاحب کارم بگم که برام این٢ماه روبیمه ردکنه خودم هزینش رو بدم ولی بعید میدونستم که قبول کنه چندروز پیش بابایی باهاش صحبت کرد و گفت خانومم سختشه و یه لطفی بکن این ٢ماه رو براش بیمه ردکن اونم باکمال ناباوری من و بابات قبول کرد واسمی از هزینش نبرد و قرار شد که من از اول اردیبهشت برم خونه واز دختر عزیزتر از جانم مراقبت بکنم خیلی منو بابات خوشحالیم اخه دیگه به تو فشار نمیاد عزیزم و این برام از همه چیز مهم تره خدارو شکر میکنم که همیشه لطفش شامل حال ما میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا
26 فروردین 91 12:21
سلام لنا جون.ایشالاه که دخملت و خودت همیشه سرحال باشین.بوس بوس.به جای ماهم استراحت کنین


سلام عزیزم مرسی ازلطفت که میای به وبلاگ دخترم سر میزنی.حتما جای تو هم استراحت میکنم.ان شاالله روزی خودت عروس خانوم
سارا
26 فروردین 91 22:18
سلام لنای عزیزم خوبی خانمی؟الحمدالله که مرخصیتم جور شد ایشالله خوب استراحت میکنی و حسابی میتونی به دخملی جون برسی.راستی لناجون شما کجایی هستین؟


سلام مرسی عزیزم اره خداروشکر.من خوزستانی هستم.شما چی؟
الهه مامان رادین
28 فروردین 91 12:44
سلام ماملن لنا.....خداروشکر که میتونین استراحت کنین و ایشالا دختر گلتون به سلامتی دنیا بیااد
ستایش
29 فروردین 91 12:37
وای برو حالشو ببر این جور مرخصی ها خیلی به آدم می چسبه . مواظب خودت و خانم کوچولو باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد