لوالوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

niniyemamanlena

شنیدن صدای قلب کوچولوت

1390/11/9 10:31
نویسنده : mamanlena
237 بازدید
اشتراک گذاری

خبر ای خبر من بلااخره صدای قلبت رو شنیدم عزیزم خیلی تند بود و خیلی دلنشین فکر کنم تازه این موقع ست که ادم میفهمه یه موجوده دیگه تو وجودش هست خدایا شکرت برای این نعمت بزرگ .عزیزم دکتر گفت ٢کیلو وزن کم کردم کلی هم دعوام کرد برام قرص نوشت ولی خداروشکر حالتو خوب بود و سونو برا٤شنبه١٢بهمن دارم که جوابشو باید بدم به دکتر تا از سلامتت باخبربشه فعلا که خداروشکر همه چیز داره خوب پیش میره خداکنه تا اخرش همینجوری باشه .

دوباره جمعه با بابات رفتیم کلی چیز خوشکل برات دیدم منتظرم معلوم بشه که پسملی یادخمل اونوقت کلی چیز برات بخرم وای مامان یه لباس هایی دیدم همه رو زیرنظر گرفتمزبانکه برات بگیرم .راستی مامان یه کوچولو دلش سفت شده باباتم فکر میکنه این تویی که انقدر اومدی جلو منم هی بهش میگم بابا دلم داره کم کمک جاباز میکنه که نی نی مون توش جا بشهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniyemamanlena می باشد